..

Ej..Dje ste…uff uvjek isto pocnem post…al et stas…:D
Inace nea nis…pisem beze…iz dosade…
Vrijeme nam je uzasno…jos mal pa cu plivat do skole 😀
Ekskurziju u Tesanj na koju smo trebali ici u petak…smo otkazali…pa cemo mozda ic nekad sljedece sedmice…joj sam da nebude na raspustu…Pola raz. nece da ide…pa ni ja vise nez….=(
Ev igrali sad odbojke na fizickom…Ekipa mi je bila beze…al smo pobjedili sve na kraju…igrali samnom Amila Elnur Dulja Nedim i nastavnica 😀
Ma crkla sam od smijeha kako igraju…:D
Bio kontr. iz bos. i taman se ja pripremila kad kaze nastavnica [Jasmina ti nemoras radit i mozes izaci..]i tak jos neki…pa se mi zezali na stepenicama…gledali ko fol utakmicu od onog velikog plakata…pjevali himnu…ovo himnu pod navodnicima jer smo mi izmislili rijeci…xD
Jos akavci nisu imali eng…pa bilo extra…
Donjela ja u skolu…neku sliku iz obdanista (2001. god)
Ma oni se svi skupili da vide kakvi smo bili…jer vecina iz mog raz je islo samnom i u obdaniste…vidite koja smo mi raja…od rodjenja 😛
Et dosta od mene 😀
Caos

5 komentara

Komentariši